Pristatymas

Šiame puslapyje rasite visą informaciją apie prekių pristatymą iš HIMA internetinės parduotuvės.

Pristatymo būdai

Siuntas Lietuvoje pristatome šiais būdais:

Paštomatai

  • Omniva paštomatai – atsiėmimas jums patogiu metu 24/7.

  • DPD Pickup paštomatai – platus tinklas visoje Lietuvoje.

  • LP EXPRESS paštomatai – atsiėmimas savitarnos terminaluose.

Kurjeriai į nurodytą adresą

  • DPD kurjeris

Galimi pristatymo būdai konkrečiai prekei parodomi krepšelyje ir atsiskaitymo metu. Stambiagabaritės ar sunkesnės prekės (pvz., pripučiamos palapinės su pilnais komplektais) gali būti pristatomos tik kurjeriu į nurodytą adresą.

Terminai

  • Standartinis paruošimas siuntimui: užsakymai paprastai paruošiami per 1 darbo dieną nuo apmokėjimo gavimo.

  • Pristatymas į paštomatus: dažniausiai 2 – 4 darbo dienos nuo išsiuntimo.

  • Pristatymas kurjeriu į adresą: dažniausiai 1–4 darbo dienos nuo išsiuntimo (atokesnėse vietovėse gali užtrukti iki 5–8 d. d.).

  • Užsakymų pikas ir savaitgaliai: terminas gali pailgėti. Apie bet kokius nukrypimus informuosime el. paštu.

  • Prekės įsigytos su išankstinio mokėjimo statusu atvyksta prie pačios prekės nurodytu laiku.

Pristatymo kaina

  • Pristatymo kaina automatiškai apskaičiuojama krepšelyje pagal pasirinktą vežėją, pristatymo būdą, prekių svorį ir gabaritus.

  • Jei taikome nemokamo pristatymo slenkstį, jis taip pat bus aiškiai parodytas krepšelyje ir atsiskaitymo metu.

  • Didelių gabaritų prekėms gali būti taikomas papildomas mokestis – tiksli suma matoma prieš patvirtinant užsakymą.

Užsakymo sekimas

Kai tik siunta perduodama vežėjui, el. paštu gausite sekimo nuorodą.
Jei nuorodos negavote per 24 val. nuo išsiuntimo patvirtinimo – parašykite mums info@hima.lt (nurodykite užsakymo numerį).

Pristatymas ir priėmimas

  • Paštomatai: apie atvykusią siuntą gausite SMS / el. pašto pranešimą su PIN kodu. Laikymo terminas paštomate – pagal konkretaus vežėjo taisykles (paprastai 48–72 val.).

  • Kurjeris: pristatymas darbo valandomis į nurodytą adresą. Jei kurjeris neranda gavėjo, vežėjas paprastai bando pristatyti dar kartą arba nukreipia siuntą į artimiausią terminalą.

Neatsiimtos ir grįžusios siuntos

  • Neatsiėmus siuntos per vežėjo nustatytą laiką arba kurjeriui nepavykus pristatyti dėl neteisingo adreso/telefono, siunta grąžinama mums.

  • Pakartotinis išsiuntimas galimas už papildomą pristatymo mokestį. Jei pageidaujate pinigų grąžinimo, grąžiname prekių kainą be pirmojo pristatymo išlaidų (jei jos buvo patirtos).

Adreso ar pristatymo būdo pakeitimas

  • Kol užsakymas neišsiųstas, stengiamės įvykdyti adreso ar būdo pakeitimus. Kuo greičiau parašykite info@hima.lt (tema „Adreso keitimas + užsakymo Nr.“).

  • Išsiuntus užsakymą pakeitimus galės atlikti tik vežėjas pagal savo taisykles (ne visada įmanoma).

Siuntos pažeidimai ir trūkumai

  • Gavę siuntą apžiūrėkite pakuotę. Pastebėję pažeidimus:

    1. su kurjeriu ar paštomate užfiksuokite pažeidimą (aktas, nuotraukos),

    2. tą pačią dieną susisiekite su mumis info@hima.lt, pridėkite užsakymo numerį ir nuotraukas.

  • Vidinių komplektacijos trūkumų ar broko atveju – parašykite per 14 kalendorinių dienų nuo gavimo.

Prekių apribojimai ir išimtys

  • Didelių gabaritų / sunkesnės prekės (pvz., kai kurie palapinių rinkiniai) gali būti pristatomos tik kurjeriu.

  • Paštomatų dydžio apribojimai: jei prekė netelpa, sistema automatiškai slėps paštomatų pasirinkimą.

Kur pristatome

  • Šiuo metu pristatome visoje Lietuvoje (išskyrus Neringą gali būti taikomi papildomi terminai/mokesčiai pagal vežėją).

  • Jei pageidaujate pristatymo į užsienį – susisiekite su mumis prieš užsakant.

Sąskaitos ir mokėjimai

  • Sąskaita faktūra pateikiama elektroniniu formatu po apmokėjimo.

  • Visi mokėjimai apdorojami saugiai per pasirinktus mokėjimo tiekėjus.

Grąžinimai ir keitimai

  • Grąžinimo sąlygas rasite atskirame puslapyje „Prekių grąžinimas“. Pinigai grąžinami pagal ten nurodytas taisykles.

  • Jei planuojate grąžinti didelių gabaritų prekę, prieš siųsdami būtinai susisiekite – patarsime dėl saugaus supakavimo ir vežėjo.

Kontaktai

Jei turite klausimų apie pristatymą, rašykite info@hima.lt arba skambinkite +370 675 44842 (I–VII 8:00–19:00).