Pristatymas
Šiame puslapyje rasite visą informaciją apie prekių pristatymą iš HIMA internetinės parduotuvės.
Pristatymo būdai
Siuntas Lietuvoje pristatome šiais būdais:
Paštomatai
Omniva paštomatai – atsiėmimas jums patogiu metu 24/7.
DPD Pickup paštomatai – platus tinklas visoje Lietuvoje.
LP EXPRESS paštomatai – atsiėmimas savitarnos terminaluose.
Kurjeriai į nurodytą adresą
DPD kurjeris
Galimi pristatymo būdai konkrečiai prekei parodomi krepšelyje ir atsiskaitymo metu. Stambiagabaritės ar sunkesnės prekės (pvz., pripučiamos palapinės su pilnais komplektais) gali būti pristatomos tik kurjeriu į nurodytą adresą.
Terminai
Standartinis paruošimas siuntimui: užsakymai paprastai paruošiami per 1 darbo dieną nuo apmokėjimo gavimo.
Pristatymas į paštomatus: dažniausiai 2 – 4 darbo dienos nuo išsiuntimo.
Pristatymas kurjeriu į adresą: dažniausiai 1–4 darbo dienos nuo išsiuntimo (atokesnėse vietovėse gali užtrukti iki 5–8 d. d.).
Užsakymų pikas ir savaitgaliai: terminas gali pailgėti. Apie bet kokius nukrypimus informuosime el. paštu.
- Prekės įsigytos su išankstinio mokėjimo statusu atvyksta prie pačios prekės nurodytu laiku.
Pristatymo kaina
Pristatymo kaina automatiškai apskaičiuojama krepšelyje pagal pasirinktą vežėją, pristatymo būdą, prekių svorį ir gabaritus.
Jei taikome nemokamo pristatymo slenkstį, jis taip pat bus aiškiai parodytas krepšelyje ir atsiskaitymo metu.
Didelių gabaritų prekėms gali būti taikomas papildomas mokestis – tiksli suma matoma prieš patvirtinant užsakymą.
Užsakymo sekimas
Kai tik siunta perduodama vežėjui, el. paštu gausite sekimo nuorodą.
Jei nuorodos negavote per 24 val. nuo išsiuntimo patvirtinimo – parašykite mums info@hima.lt (nurodykite užsakymo numerį).
Pristatymas ir priėmimas
Paštomatai: apie atvykusią siuntą gausite SMS / el. pašto pranešimą su PIN kodu. Laikymo terminas paštomate – pagal konkretaus vežėjo taisykles (paprastai 48–72 val.).
Kurjeris: pristatymas darbo valandomis į nurodytą adresą. Jei kurjeris neranda gavėjo, vežėjas paprastai bando pristatyti dar kartą arba nukreipia siuntą į artimiausią terminalą.
Neatsiimtos ir grįžusios siuntos
Neatsiėmus siuntos per vežėjo nustatytą laiką arba kurjeriui nepavykus pristatyti dėl neteisingo adreso/telefono, siunta grąžinama mums.
Pakartotinis išsiuntimas galimas už papildomą pristatymo mokestį. Jei pageidaujate pinigų grąžinimo, grąžiname prekių kainą be pirmojo pristatymo išlaidų (jei jos buvo patirtos).
Adreso ar pristatymo būdo pakeitimas
Kol užsakymas neišsiųstas, stengiamės įvykdyti adreso ar būdo pakeitimus. Kuo greičiau parašykite info@hima.lt (tema „Adreso keitimas + užsakymo Nr.“).
Išsiuntus užsakymą pakeitimus galės atlikti tik vežėjas pagal savo taisykles (ne visada įmanoma).
Siuntos pažeidimai ir trūkumai
Gavę siuntą apžiūrėkite pakuotę. Pastebėję pažeidimus:
su kurjeriu ar paštomate užfiksuokite pažeidimą (aktas, nuotraukos),
tą pačią dieną susisiekite su mumis info@hima.lt, pridėkite užsakymo numerį ir nuotraukas.
Vidinių komplektacijos trūkumų ar broko atveju – parašykite per 14 kalendorinių dienų nuo gavimo.
Prekių apribojimai ir išimtys
Didelių gabaritų / sunkesnės prekės (pvz., kai kurie palapinių rinkiniai) gali būti pristatomos tik kurjeriu.
Paštomatų dydžio apribojimai: jei prekė netelpa, sistema automatiškai slėps paštomatų pasirinkimą.
Kur pristatome
Šiuo metu pristatome visoje Lietuvoje (išskyrus Neringą gali būti taikomi papildomi terminai/mokesčiai pagal vežėją).
Jei pageidaujate pristatymo į užsienį – susisiekite su mumis prieš užsakant.
Sąskaitos ir mokėjimai
Sąskaita faktūra pateikiama elektroniniu formatu po apmokėjimo.
Visi mokėjimai apdorojami saugiai per pasirinktus mokėjimo tiekėjus.
Grąžinimai ir keitimai
Grąžinimo sąlygas rasite atskirame puslapyje „Prekių grąžinimas“. Pinigai grąžinami pagal ten nurodytas taisykles.
Jei planuojate grąžinti didelių gabaritų prekę, prieš siųsdami būtinai susisiekite – patarsime dėl saugaus supakavimo ir vežėjo.
Kontaktai
Jei turite klausimų apie pristatymą, rašykite info@hima.lt arba skambinkite +370 675 44842 (I–VII 8:00–19:00).